Tazeannecik01 Kizlar 19+2 olduk cok şükür ikk gebeligim arada bir şey hissediyorum ama bebek mi değil mi bilmiyorum cok net değil ve hala bulantim devam ediyor sizde durumlar nasil
Sabirsizbiri Tazeannecik01 bende 19+4 teyim 2 gün önce net olarak hareket hissettim 1 hafta öncesinde pıt pıt ufaktan hissetmiştim ama ayırt edemedim bağırsak mi bebis mi diye ama şimdi çok net ayırt edebiliyorum. Sağlıkla kucağınıza alin insallah🫠