Kizlarr 8+4 hamileyim ama varya anlatamayacak derecede kötüyüm yerimden kalkınca bile yoruluyorum elim ayağım hiçbir şey yapamıyor sanki yarın doktor kontrolümuz var doktora da soyleyecem sizce bu normal mi sanki ömür boyu böyle kalacak gibi hissediyorum iştahsızlık da cabası hicbir şey yiyemiyorum🥹😅🥹🙃