Maalesef anlayamazsiniz çünkü bu kişiden kişiye gore değişir. Kimi insan kanama gorur kimisinde hic belirti vermez. Cunku fizyolojik olarak zaten hamilesinizdir yani keseniz mevcut o yuzden çoğunlukla bu belirti vermez. Her kanama veya lekelenme boş gebelik belirtisi değildir ancak boş gebelik ihtimali varsa ve kanama da mevcutsa bu takip edilir. Gec dollenme durumunda veya bebeğin geriden gelmesi durumunda zaten bebek gec gozukur bu da bir boş gebelik olma durumu yanilmasi yasatabilir o yuzden en sagliklisi kanama yoksa 9. Haftaya kadar beklemektir. Zaten boş gebelikse illa ki sonu kürtajla biter