Muhammederva Merhaba, benimde ikinci bebeğim olucak, diğer kızım 1 yaşında. Sezaryene alırlar dimi? Ve sezaryen nasıl oluyor devlette, hiçbir bilgim yok. Spinal mi oluyoruz tam mı bayıltıyorlar yardımcı olabilir misiniz? Çok kararsızım doğumu yapıcağım yer konusunda.