kızlar bi sabahlıklı gecelik takımım var birde bir tane daha alacağım ama normal pijama takımı mı alsam yoksa yine gecelik mi alsam? birde hastaneye gelip giden oluyor geceliğim askılı rahat edebilir miyim sabahlığı giysem serumdan rahat çıkarıp giyebilir miyim? tecrübelerinizi fikirlerinizi bekliyorum🥰