selamlar 26 haftalık hamileyim 2 gündür hiç geçmeyen kasık ağrım başladı bugün dr gittim bebek çok şükür iyi miyomun 4 cm olmuş dedi ve de bebek tam kasığımda oturur vaziyette poposunu dayamış aşırı baskı yapıyor nasıl geçecek bilmiyorum normalmiş böyle miyom da olduğu için ama dayanılacak gibi değil yatsam da dinlensemde asla geçmiyor aynı durumu yaşayan var mı geçiyor deyin ne olur böyle sürekli olursa naparım bilmiyorum 😒