Beril63 galiba benim dün çatlamaydı 2 kere sarımsı akıntı oldu ve ovulasyon testi yaptım bugün silik çıktı ,dün o kadar silik değildi.9 u yumurtlama 12 si çatlama diyebilirim arada baya fark var tuhaf.11-12 çatlama desek ayın 8-9-10-11 ini değerlendirmiştik tutma olasılığı ne acaba ya off stresim