AyazAsilinAnnesi canm benimde 12. Haftamdan beri 8.3 kan değerim şimdi 30+3 olduk geçen Hafta kontrolde doğuma girmeden kan takviyesi yaptıracam bu değerlerle doğumu kaldıramaz vücudun dedi doktorum şuan yaptırsam gene düşecek dedi talesami taşıyıcısı olduğum için pekmez üzüm vs. ile 8 de kaldı benm değerim düşmüyo daha fazla Allaha şükür stres yapma doktoruna sor herşeyi