Kizlar 5 sene evliliğin ardından karar verdik bebege 18 haftalik hamileyim İlk bebegim olacak ama doğunca nasıl olacak sorumluluk beni o kadar korkutuyor ki sanki dünyadan elimi çekeceğim bebek doğunca öyle Bi his yaşıyorum . kendimi büyümemiş gibi hissediyorum bazen yapamadigim bi çok şey geliyor aklıma üzülüyorum. Asamiyorum bu duyguyu .sizlerin hissi nasıl annelik bu kadar korkutucu bi duygu mu