Sule61
1.benim tansıyonum normalde 12-7 gibi normaldi hep. gece 16-9, sonra 18,10 ve sabah en son 19 olunca doktor gel dedi.
3 hafta üst üste idrar testi verdim sonuncu gittiğimde protein kaçağı çıktı.
zaten tansıyon yuksek ilaçla düşüremediler, protein kaçağı var bebek kilo almaz.
plesenta da 3 haftadr bebeği beslemedıgı ıcın dırek acılen dogum aldılar.
dogum sonrası 1 ay kan sulandırıcı kullandım, oksapar iğne ve ayrıca bir sürü baska ilaçlar.
suanda da tansıyonu hala kntrol edıyorm..
bu surecte aslında en tehlıkelı sey ıdrar testınde proteın kacağı. o varsa gebelık zehrlenmesı baslıyor demektir.
ayrıca el ayak ve yuzunde sıslık varsa mutlaka en azından haftaada bır ıdrar testı vermenı. onerırım.