sevcnnn9 Bebeğim 1 haftalık oldu aile hekimi d vitamini yazdı bebeğime günde kaç defa veya kaç damla ne kadar vermeliyim
minikbebegim06 sevcnnn9 günde 1 kere 3 damla şeklinde hep gündüz besleme sonrası ve kaşıkla verdim şuan ne zaman kaşık görse ağzını açıyor 4 aylık 😂
Mrvsmt2502 sevcnnn9 herkes 3 damla demişte markadan markaya değişiyor. Ocean kullanıyorum kızımda 1 damla kullanılıyor. Sizinkini eczayı söylemedi mi
minikbebegim06 Mrvsmt2502 ocean eğer fıs fıs olan uçla verirsen 1 fıs damlalıkla verirsen 3 damla vermen gerekiyor üstünde bile yazıyor doktor da eczacı da bu şekilde söylüyor eğer 1 damla olarak damlalıkla veriyorsan muhtemelen bebeğine eksik doz veriyorsun
dilaradoyan Mrvsmt2502 damla ise 3damla olmalı. Fıs fıs olansa bende onu kullanıyorum tek fıs veriyorum fıs 3damlaya denk geliyor.
6hilal_akin1 Mrvsmt2502 D vitaminini sağlık ocağı verdiği için 3 damla şeklinde arkadaşlar söylüyor.Sizinki farklı marka
Bir-anne21 sevcnnn9 sabah çok erken saatlerde verirsen daha iyi olur çünkü hazımsızlık ve uyku problemi yapıyor geç saatte verme
Eda-54 minikbebegim06 katılıyorum ayçiçek yağı vs var ocean kullanmanızı tavsiye ederim doktorumuz sağlık ocağının verdiğini kullandırmadı bize
6hilal_akin1 minikbebegim06 öyle ise herkese neden veriliyor?Peki önerebileceğiniz D vitamini var mı?