En merak ettiğim konu bu benimde. 38 haftalik hamileyim çatı muayenesi yapmadı doktorum sadece 2 kere nasıl doğurmak istersin diye sordu o kadar. Çatı muayenesinin doğumu hizlandirdigini okudum bi çok yerde yaptırmak da istemiyorum açıkçası. Ama öyle bi tercih hakkımız var mı bilmiyorum