birmayismasali Bugün 6+4um yarın gitsem kalp atışını duyar mıyım yoksa cumartesi gününü mi bekleyeyim cumartesi tam 7 haftalık oluyor
Sekerr_46 birmayismasali Bence de bekleyin zaten küçük oldukları için çok ta kalp atışını erken hafta da dinletmek istemiyor çoğu doktor, zaten cihaz da kalbinin attığını görürsünüz, Benim ilk haftalarda içim öyle çok rahatlamıştı 🙃
birmayismasali anneolmakneguzel_ ya daha önce gittim zaten keseyi gördükkk ama kalp atışı için heyecanlıyım insallah bir sorun vs yoktur Allah’ın izniyle duyarız
anneolmakneguzel_ birmayismasali iyidir merak etmeyin. Böyle 9 ay geçmez. Hep olumlu basın, yoksa ohoo kötü düşünmenin sonu yok
Onurbanuu birmayismasali duyulur ama cumartesı az kalmıs ben kese yolksac gordum 10 gun sonra cagırdı nasıl gecıcek zaman😂