Oztek37 Hayatınızın en güzel günü olacak gerçekten hiçbir şey hissetmiyorsunuz o kadar özledim ki doğum anımı eray hoca harika bir doktor spinal iğnesini hissetmiyorsunuz bile ameliyathane hemşireleri de muhteşem çok eğelenceli bir doğum geçirdim çok fazla yürüdüm ve çok çabuk ayaklandım doğumdan 4. Gün bebeğimin ütüsünü bile yaptım