nilinannesiii merhaba 17+2 günlük hamileyim ikinci gebeliğim ama fazla hissetmiyorum hareketlerini böyle olan varmı?
Rabiaugur Benimde ikinci gebeliğim ilkini kaçıncı haftada hissettiğimi hatırlamıyorum bunda 15 haftalık oldum hala bişey hissetmiyorum normal mi acaba diye düşünmeye başladım yarın doktor kontrolüm var doktora soracağım