Seelinimo Kızlar selam 27+3üz. Sırt üstü yattığımda karnımın tepe kısmında semsert şekilde bebek toparlanıp toparlanıp duruyor bu neden olur
Sudence_ Seelinimo sırt üstü yatmak bebeğe giden kan akışını azaltıyormuş belki ondan toplanıyordur sağa ya da sola yatmak gerek
Seelinimo Sudence_ uyurken sağ sol yatıyorum da evde uzanıp tv izlerken de sırtüstü uzanıyorum bilemedim
Seelinimo ahtnhtcsi_28 ahtnhtcsi_28 ha iyi öyle olsun da otururken de sağda toplanıp ittiriyor sürekli sanki delip geçecek 😂