Happyahsen Kızlar 6 buçuk haftalık gebeyim cok saçma ama göbeğimin çıktıgını hissediyorum acaba bana mı öyle geliyor yoksa gerçekten cıkmış olabilir mi😁😁
2205 Happyahsen ikinci gebelikte daha hızlı ve belirgin oluyor. 23 haftalığım şu an ama 30 da gibiyim o kadar çok büyüdü 😅
1Nihan Happyahsen hiç saçma değil benimde hemen çıktı ilk gebeliğimde de hemen çıkmıştı aslında biraz bağırsaklardan kaynaklı çıkıyor ama 2. Gebeliklerde erken karın çıkmasını doktorlarda destekliyor :) hareketleri vs bile daha erken hissediyorsun 2. De
Sedayavuz Happyahsen benimde ilk gebeliğime göre ikinci ve üçüncü gebeliklerimde karnım daha erken belirginleşmişti