Sla52 Arkadaşlar ben 32 haftalık hamileyim ama bebeğimin başı 3 hafta bacakları 2 hafta önce doktor bir sakınca görmedi. Peki bu durum erken Doğuma mı yol açıyor yani biz o zaman 35 haftalık mıyız ? Anlamadım bilen varsa anlatabilir mi acaba ?
Gamze051 Sla52 başı derken bpd mi ne ölçü galiba değil mi geçenlerde de aynı soruyu ben sordum ama cevap gelmedi 31 haftalıktım geçen hafta gittim kontrole bebeğin baş çapı 32+5 çıktı 🤭
Cansn Sla52 hayır sen 32 haftalıksın. Şöyle düşün bebeğin doğdu boyu kilosu iki ay önden gidiyor daha mı büyük oluyor bebeğin? Buna göre düşün. Son haftalarda daha önde gidebilir. Mesela senin eşinin boyu normal insanlara oranla uzundur bebeğinin de aynı olur. Şekerin vs olmadığı sürece sorun olmaz önde gitmesi.
Gmzekya Sla52 benimki de normalde 35 haftalık olması gerekirken 34 haftalık olarak gözüküyor ama doktorum bir iki haftanın problem olmuycagini söyledi
TayMer Sla52 canım benimde 10 gün ileride bebeğimin gelişimi doktorum erken doğum riski yaratmaz demişti.
Sky Bende burda bekleyeyim çünkü benimde geçen hafta 32 ydi ve dediği gibi 35 +2 görünüyor dedi hatta iki hafta sonra gel nst başlayalım dedi 34 +1haftalık oldum şuan
Sla52 Gamze051 ultrason da baş çevresini ölçüyor ya oğluma başı için 3 hafta dedi bacakları uzun 2 hafta önde gidiyor dedi işte acaba bu da bizim gebelik haftamızı etkiliyor mu acaba ?
Gamze051 Sla52 bende anlam veremedim İnan’ın benim zaten erken Doğum riskim ve açılmam var şu an 32+1 haftalığız Bana da dedi nst ye bağlayalım diye Bebek çok aşağıda dedi Ama onu baş ölçüsüne mi bakarak söyledi bilmiyorum
Gamze051 Sla52 ben 31+4 de kontroldeydim su an 32 yiz Erken Doğum riskim var benimde baş çapı 2 hafta önde Ama o ölçüye bakarak mı söyledi bilmiyorum Nst ye bağlayalım dedi
Sla52 Cansn anladım inşallah dediğin gibidir yazılar okuyorum hep erken Doğum yapmışlar bu sebepten biraz korkmadım değil
Muhammedamine Sla52 erken doğum olmuyor ben 40+0 haftalıkken bebeğim 42 hafta ile uyumluydu doğum yaptığımda
elifiii Sla52 erken doğuma yol açmaz, sadece iri bir bebek olabilir. doktorunuz son muayenelerde doğum şeklinizi konuşur sizinle.