Rabia_Han_Dikmen97 Çatı muayenesi olup doğumu başlayan var mı 37+5 haftalığım bugün çatı muayenesi oldum kanama başladı açılmamın olmadığını söylediler
Rabia_Han_Dikmen97 minikbebegim06 kanamam azaldı şimdi çok şükür ama kanama adet kanaması gibi değil çamurumsu
As38- Çok sert bir şekilde mi bakıyor ki doktor kanama olıyor daha olmadım 35+5 5teyim devlet takipliyim bakmaları uzun zaman alıyormuş devlette bide
Rabia_Han_Dikmen97 As38- bana biraz zorlayacak rahim ağzın yumuşasın dedi sonrasında kanama oldu 2 saat sonra tekrar gittim hala açılmam yoktu kanama muayeneden dolayı olduğunu söyledi doktor nst de sancım 40lara çıktı ama düzenli değildi
Anonimmommy As38- 38+5 im devlette çatı muayenesi olmadım daha doktordan doktora değişir belki. Ama yine devlette açıklık kontrolü yapıldı sancım çıktığında
As38- Rabia_Han_Dikmen97 anladım canım hurma suyu falan öneriyor buradaki tecrübeli hanımlar başka şeylerde öneriyor Bi deneyin belki işe yarar
Rabia_Han_Dikmen97 Talentedmom pilatesi 4ayımdan beri yapıyorum ama merdiven beni çok yoruyor açılmam olması için artık daha çok merdiven inip çıkmam lazım sanırım
Rabia_Han_Dikmen97 Kakuleliii bende de kanama biraz fazla oldu nişan da kanamayla birlikte geldi mi bilmiyorum inşallah bir an önce sancılarımda gelir
Nurtuba4160 Rabia_Han_Dikmen97 Bazı doktorlar öyle bir sert muayene ediyorki kanama olmaması imkansız sanki doğumda hasta
Rabia_Han_Dikmen97 Nurtuba4160 rahim ağzım yumuşasın biraz zorlayacam dedi sonrasında kanama oldu zaten ama yünede açılma yok ilk oğlumda 2cm açılmayla 1 hafta geçirdim
arinmommy Bana 2 kez alttan muayene yaptılar açılmam yoktu ve ikisinde de kanama veya pembelik vs gelmedi hiç.