Blzlg Ya saçma bir düşünce olabilir ama bebeklerim bazen çok hareketli 32. Haftadayım. İçerde rahat değiller mi sizce böyle ya da bir sorun mu var tepki veriyor bunu düşünmeden kendimi alamıyorum.
Kkardelenn1 Blzlg olumsuz düşünme asla hareketli olmaları çok çok iyi hareketsiz olmalarından korkmalısın ☺️yediğin içtiğin konuşmaların ışıklar sesler her şeyin farkındalar ve tepki veriyorlar
monica50 Blzlg hareketli olması çok iyi benimki de hiç durmazdı doktor böyle olmasını isteriz zaten demişti
Talentedmom Blzlg insan korkmuyor değil hatta ben 9 ay nasıl duracaklar diye düşünüyorum not:2.gebeliğim😀
Blzlg Kkardelenn1 monica50 ” Valla çok sevindim ama valla ki kendimi kuruyorum ya. Ya kordon dolandıysa can çekişiyorsa falan diyorum tövbe tövbe.
Kkardelenn1 Blzlg Allah korusun kız ama şöyle düşün onlar anne karnında acı hissetmiyormuş öyle bir durumda farkına bile varmıyorlar yani ona tepki veremezler sen korkma hareketli olsunlar 🌸