zelihakulaksiz58 Kızlar dün kontrolüm vardı erkek dedi ilk kız demişti bu gittiğimde erkek gözüküyor dedi doğru mudur sizce erkeği çok istiyorum🥹🤍
Pln34 zelihakulaksiz58 13 hafta bence erken bir hafta net cinsiyet için ama tabi doktorunuzun tecrübesine bağlı, bide kız erkek farketmez sağlıkla gelsin lütfen yanlış anlamayın evladiyla sınanmış biri olarak sadece bir tavsiye 🌸
Coolmum zelihakulaksiz58 bende 12 haftada öğrendim oğlumu doktor tecrübeli ve cihazı iyiyse bence erkektir 😊
zelihakulaksiz58 Pln34 hayır o.konuda söylemedim sadece kızım var ve şuan içime çok erkek doğuyor o yüzden
Ovgugunes zelihakulaksiz58 bende oglumu 13 de öğrendım sımdı 2. Hamileyim göstermiyor erkek çocukları doktor tecrubelıyse belli oluuor hemen
DogaMom zelihakulaksiz58 ben 13. Haftada öğrendim kullanılan cihaz ve doktorun tecrübesiyle alakalı bir durum
Pln34 Kitapkolik660_ bana 13.haftada kız dedi sonra fetal dna da erkek olduğunu öğrendik oyuzden doktora bağlı diye belirttim zaten yorumumda
Rukiyeinci94 zelihakulaksiz58 13 biraz erken,bariz bi şekilde göstermediyse tabi.Ben oğlumu 12+4 de öğrendim ama bu bebeğim hala net değil.16 da netleşir.