Kkardelenn1 _damlaa ben iki sene önce oğluma alttaki modelden aldım kullanmak nasip olmadı şimdi kızımı bekliyorum ona kullacagız inşallah üç farklı kademesi var içinde rahatlıkla uyur diye de düşünüyorum
Hamide_00 _damlaa bence üst te ki model bende ondan aldım ama kullanmadık hala arkadaşım da benden gördü aldı benden önce doğum yaptı sürekli kullanıyor dışarıya bile piknik falan yaparken yanında götürüyor kızını içinde yatırıyor
Fatmanur__ _damlaa kesinlikle üstteki modeli almanızı öneririm ben kızıma ondan aldım 8 ayına kadar kullandım 3 kademeli gayet rahat uyuyabiliyor içinde benim elim kolum olmuştu şimdi kılıfını yeniledim oğluma kullanıyorum
_damlaa melsaanne içinde uyuyabilirler mi sizce digeri beşik gibi gündüzleri içinde uyurlar diye düşünüyorum
ozlem6060 _damlaa oğlum 3 aylık oldu onda kendini hafif hafif sallarken uyuyor gayet de rahat (üstrekinden bahsediyorum ) Ayrıca çantalısını aldım ben her yere rahat rahat götürüyorum
melsaanne _damlaa 3 kademesi var diye biliyorum ama uyutabilirler mi bilemedim tam ama çok kullanışlı diyorlar yani katlayıp pikniğe gezmeye heryere götürüyor millet
Kkardelenn1 _damlaa amin inşallah 🌸eğer manuel alacaksanız ve uyusunlar istiyorsanız bu model daha ideal bence
ikibebelianne-M _damlaa üstteki daha kullanışlı, ilk cocuguma alttakine benzer bir model aldık 5 aylıkken sattım asiri kullanissiz birsey simdi kizima usttekinden aldım doğumu bekliyorum kullanmak için