happillymom Merhabalar, ben 6+2 ile bugün kalp atışını duydum. Benim gibi aynı haftada olan anneler var mı? Sizler süreci nasıl yaşıyorsunuz? Beraber toplanıp sohbet edelim isterim.
beyzanursrc happillymom Benimde sat tarihim 25 nisan 6. haftanın içindeyim ama doktora gitmedim henüz yarın randevum. Sabah mide bulantılarım ve hafif anlık girip çıkan ağrılarım var. Sizde durumlar nasıl
Masal2021 happillymom 7.0 haftaligim daha kalp atışını duymadık keseyi görmüştüm haftaya Çarşamba randevum var arada sancım oluyor kasilmam oluyor ama ayakta biraz kalınca şiddetli bel ağrım oluyor
aysenuryll96 happillymom merhaba benim de 6+5 bugün, henüz doktora gitmedim hiç iki gün sonra gideceğim. Mide bulantılarım 6. haftaya girince başladı ne kadar kötü :S hiç kusmadım ama mutfağa girince bile bulanıyor seçerek yiyorum. Yataktan kalkasım yok :D yine de şükür
Nurkl happillymom ben bugün 6+6 yım geçen hafta yani 5+4 Ken bebeği ve kalp atışını gördük fakat dinletmedi 2 hafta sonra gel dedi pazartesiye aldım randevuyu(7+5 olacak) inşallah net bir şekilde ben de duyarım zaman geçmiyor çok heyecanlıyım 💕
happillymom beyzanursrc Benim de 26 Nisan çok yakınız mide bulantım başladı ve arada yoğun kasık ağrılarım oluyor ilk muayeneniz mi olacak ?
gulseviimm happillymom aaa benim de 26 nisan, bugün kalp atısı duyduk cok sükür 🌸 arada kasık ağrıları ve cok siddetli göğüs ağrılarım var
Beyzanury1234 happillymom benimde 27 Nisan 8 haftalığım iştahsizlık çok var tokluk hissi garip şekilde kızımda hiç böyle olmamıştım nadiren hafif bulantı ve kasık ağırısı
happillymom Masal2021 benimde aynı şekilde ama doktor ağrılara normal dedi umarım güzel haberler alırsınız :)
saturnungolgesinde 7+4’üm şuan. İki hafta önce sadece kese göründü. Bu cuma kontrol var baya heyecanlı
happillymom saturnungolgesinde Evet gerçekten çok heyecanlı ve stresli bir süreç umarım hepimizin güzel ilerler :)
happillymom aysenuryll96 benimde 6.haftaya girince başladı ama gün içinde o kadar yoğun değil allahtan :)
happillymom Nehirim60- sizi doktor ne zaman tekrar çağırdı? Bana 1 ay sonra gel dedi ama 1 ay dayanabilir miyim bilmiyorum
minimomy_ happillymom 6+0 ı’m normalde ama 6+3 göründü bugün ilk muayenemizdi kalp atışını gördük fakat bugün aşırı mide bulantısı çekiyorum yemek yiyemiyorum ve sürekli kötü hisler içerisindeyim
happillymom gulseviimm yaa çok sevindim çok güzel bir histi inşallah hepimizin güzel ilerler 😊benimde aynı ağrılarım var bazen çok yoğun kasık ağrımda oluyor galiba vücut alışana kadar olacak