Tuba5555
Sabah kalkiyorum genelde mide bulantisiyla uyaniyorum bazi sabahlari ögür ögür icim disima cikar bazi sabahlari bulantiyla gecer sonra 5 yasindaki oglumu esimi kaldiririm hep birlikte ise krese hazirlaniriz sonra oglumu krese birak ordan ise gecerim ögleden sonra cikar oglumu alirim eve gelirim yemege girisirim camasir bulasik isleri aksama anca popom koltugu görür esim gelir yemek yenir öyle sükür bu günlere 😊