Dün adetim 5 gün geciktiği için eczaneden erken gebelik testi aldım yaptım 5 dk geçmeden ikinci çizgi hafif silik çıktı teyit amaçlı ikinci bir erken gebelik testi aldım ama onda çıkmadı aradan 2 saat sonra da adet oldum bugün doktora gittim usg ve kan tahlili verdim kanda 1.20 çıktı yani bebek yok hayatımda ilk defa bir gebelik testinin heleki erken gebelik testinin yanlış pozitif verdiğini gördüm markayı şikayet edicem yazıktır belki insanlar bir umut test yapıyor çift çizgiyle dünyalar onların oluyor resmen umut tacirliği rezalet 🤦♀️ bu zamana kadar yanlış negatifi duydum da yanlış pozitifi ilk defa görüyorum