demom ben kullanıyorum. 10. Günü yaptım bugün.Henüz yumurtlamayı yakalayamadım ama her geçen gün koyulaşıyor çizgi. Muhtemelen 1 hafta daha devam edeceğim. Takvime göre ovülasyonum bugün itibari ile başlıyor bakalım bu 3 4 günde test ile yumurtlamayı yakalayabilecek miyim🥹