Bacılarım bugün tam 35 haftalığım. Kontrole gittim, nst falan normal çıktı. Birkaç gündür bebeğimin hareketleri önceki gibi aşırı hissedilir değildi. Doktoruma söyledim, bebeğin başının kanala indiğini söyledi. Ayrıca plasentamda kireçlenme başlamış. Ultrason çekildim, kan akışı beslenme akışo gayet yolunda ve normalmiş. Çatı muayeneside oldum açılma olmadığını söyledi ebe. Ama biraz endişelendim bu durumlardan dolayı. Bu konularda bilgisi olan var mı?