Kızlar aranızda normal doğumu epidural ile yapan var mı nasıl geçti benim devletteki doktorum epidural ile doğum yapmıyoruz daha çok hırpalanırsın hissetmiyorsun ıkınamıcaksın biz karnından bastırıcaz önermiyorum dedi özeldeki doktorumla daha konuşmadık bana fikir verin lütfen ben epiduralsiz normal doğurabileceğimi sanmıyorum