Egss Merhaba kızlar nasıl gidiyor? Benim gibi 30. haftadaysanız bebeklerinizin duruşu ne durumda paylaşabilir misiniz doğumla ilgili doktorunuzla konuştunuz mu yani planlanan tarihleriniz neler? Bir de nst’ye kaçıncı haftada giriliyor?