Merhaba kızlar bugün 9 eylül üniversitesine gittim tüp bebek merkezine yönlendirdiler poliklinikten randevu almıştım şimdi profesörden aldım cuma günü gideceğim. Devlet hastanesinde aşılama veya tüp bebek yaptıranlar deneyimlerinizi paylaşır mısınız 💖