Herseydenbiktim şöyleki ilk doğumum özelde olmuştu.Hemen hemen aynı olur diye düşünmüştüm tamam doktor doğuma girmiyor ebeler giriyor özel gibi olmaz devlet ama yinede hastane sonucta ne kadar değişik sistem olablr derken, kurbanlık koyunlar gibi herkesin o halini duyunca cok kötü oldum.
Herkesin odası ayrı hersey var odanın içinde, plates topu, matı, refakatcın seninle birlikte ama o bağırmaları duyduktan sonra kendini hazrlayamıyorsun odaklanamıyorsun.