Kızlar merhaba ilk defa buraya bisey yazıyorum insallah okur cevap verirsiniz devlet hastanesine gittim gecen suyun az bi tık dedi her hafta gel dedi cok korkuyorum daha 34 haftalik 2500 kilo boyu 48 cm ufacık aminyon sıvısıni arttirabilecek yiyecekler var mi devlet hastanesinde insanın yüzüne bakmıyorlar burdan bu gibi sorunları yaşayan varsa yada yaşamış sormak istedim ve birde eğer haftaya suyun daha azalmış deyip sezeryena alırlarsa küvezde kalır mı?