cauuv1 Talentedmom tabiki haber veririm 9 ve 10 da kan vericem 12 gibi sonuclarım cıkar yazıcam sizi etiketleyip :)
cauuv1 Talentedmom canım açlık sekerim güzel cıktı ama tokluk sekerim 157 baya yüksek cıktı doktor da diyetisyene git liste al bana gel bebegi etkiler yoksa dedi bide bu hafta seker takibi yap ölçtür dedi bakalım ne olcak pazartesi doktoruma gidicem tekrar
Talentedmom cauuv1 benim de 150 çıktı ama diyetisyene yönlendirmedi sadece dikkat edeceğim şeyleri söyledi her doktor farklı demekki
Nur124 cauuv1 anladım doktora gittiğinizde haber verir misiniz ben yükleme yaptırmadım aletle olcturdum yemekten 2 saat sonra 134 çıktı yüksek sanırım henüz daha doktora gitmedim
cauuv1 Nur124 bence bi doktora görünün nolur nolmaz simdi bende ögreniyorum ki bu tehlikeliymis allah korusun yarın tekrar kan vercem sabah işte
Nur124 Talentedmom benim açlık 83 yemekten 2 saat sonra olcturmustum arkadaşımda 134 çıktı bugünde olcturdum kahvaltıdan sonra 127 çıktı yüksek mi
Talentedmom cauuv1 beyaz ekmek hamur işi meyve ,kuru meyve ,paketli gıda,meyve suları,tatlı,çikolata vs yeme dedi
cauuv1 Talentedmom kasıklarım fena yürürken ama bugün alttan muayene de oldum nst de girdim kasılma vs yok sükür hersey yolunda tek sıkıntı diyete baslıcam işte seker cıkmıs