susaMom_ 10+2 haftalıktı burada yarın kontrolüm var 12 haftalığız şuan devlette cinsiyet öğrenemezsem özele gideceğimm anlayabilenler varsa tahminlerinizi bekliyorumm 🤭
susaMom_ Redak İlk bebeğim kızdı ama kaybettik rabbim inşallah sağlıklı versin ama gönlümden hep kız geçiyor 🥹
Redak susaMom_ anneler hisseder umarım sağlıklı ve hayırlı olur benimde kaybım oldu çok kötü duygu Allah yaşatmasın ✨
susaMom_ Redak Çok güzel bebekti herkesin evladı kendine tatlı geliyor işte şimdi bir kişi kız diyor herkes erkek diyor bunda belirtilerimde farklı diye de bakalım 🥹 Rabbim sağlık versin canım herkese