babyshark__ Devlette bu süreç nasıl ilerliyor bilgisi olan varmı 3aydir deniyoruz olmadı Dr 2ay sonra gel kalmazsan tedavi ye başlayalım dedi hormonlar iyi gebe kalmana engel bir durum yok dedi