Kızlar bugün tam 40 hafta oldum dün kontrolüm vardı doktorum alttan muayene etti açılmam 2 haftada hiç ilerlememiş hala 2 cm, bebeğin kafası biraz daha aşağı inmiş ama hala hiçbir doğum belirtisi yok😭 Suyum da azalmaya başlamış doktorum bana kesinlikle normal doğum öneriyor alttan muayenelerim ve çatı muayenesinde çok dirayetlisin, gençsin kesinlikle normal yapmalısın dedi işte ama bir yandan da su azalmasından çekiniyor çocuk kakasını yapabilir dedi.. Açılman 4-5 cm olmadan suni sancı verirsek 20-25 saate yakın sürer sen yorulursun bebek stres olur diyor.. Yarın ve ctesi son 2 kontrol yapalım dedik bu süreçte hala gelen giden olmazsa artık ona göre suni sancı ya da sezaryen kararı vereceğiz. Çok canım sıkıldı benim gibi olan var mı aranızda dua edin nolur😭