Kızlar protein kaçağı olduğu için doktor risk almak istemedi sancım yok suyum gelmedi nişanımda gelmedi suni sancı verelim deneyelim dedi korkmalı miyim yoksa bebişim için dayanmalıyım dimi yani dayanırım diye düşünüyorum bebiş kilosu 3150 kafası küçük vajina duvarı çok yumuşakmış hemen çıkar dedi sizce denemeli miyim yani yarın yatışım var