Pamiramsi Kızlar doktordan çıktım az önce tam 32+0 olduk. Bebişimiz 2.077 kg, boyu da 43 cm sizce normal mii ? Doktorum biraz şişko bir bebek olacak gibi dedi çünkü karın çevresi 33+3 ölçüldü 😂 anne karnından göbek problemi başladı kızımın 😅
Kkardelenn1 Pamiramsi gayet normal bence bende 33+1 im kilo karşılaştırmasından hoşlanmıyorum ama yakın değerlerde doktorum gayet normal karşıladı bu haftalarda ileri gösterebilirlermiş