Arkadaşlar ben 28+1 hamileyim. Hamileliğimin başında 12 olan hemoglobin değerim geçen ay ölçtürdüğümde 10.5’e düşmüş. Fertamir içiyorum suda eriyen. Doktorum günde iki defaya çıkardı. Yarın gidip tekrar tahlil vereceğim bakalım ne durumda. Yine yükselmemişse ne yapıcam bilmiyorum. Damardan verilen ilaçtan da biraz korkuyorum alerji yapabiliyormuş diye. Benim gibi hemoglobini düşük olup sağ salim doğuran arkadaşlar var mı çok kafaya takıyorum bunu