Ynckpgn Kızlar doktora gittim bebek görünmedi sadece yolksac var ama aşırı midem bulanıyor her yediğimden tiksiniyorum bu normal mi yoksa bebek kalp atışı olmadan mide bulantısı olmaz mı
Efcmm Ynckpgn benimde geç görüldü üzme kendini 7 haftaya görürsün devlet hastanesine gidiyorsan cihazları çok hassas değil
Meltemanneolsun Ynckpgn beta degerin yukseldigi icin vücudun buna tepki olarak mide bulantısı yapar yani bebeğin oluşup oluşmasından değil Yani normal canım bebek de gözükür bir dahaki kontrolünde
mor_menekse1 Ynckpgn ayyyyy en korktuğum kısım mide bulantısı kusma ben ilk gebeligimde geberdim 9 Hf başladı ikizlerdi hayat burnumdaan geldi 😄 elhamdülillah büyütüm ikinci gebeligim dua ediyorum bulantı kusma olmasın
Ynckpgn Pamuksekercim Kese gözüktü ama bebek gözükmedi sabah akşam midem çok bulanıyor kusmak için lavaboya gidiyorum kusamıyorum ağlıyorum resmen
Efcmm Ynckpgn üzme kendini her türlü olacağına variyor doktor olumsuzda konuşsa bebek gelmek isterse gelir kontrolün ne zaman
Ynckpgn Meltemanneolsun inşallah daha önce kayıplarım olduğu için korkuyorum dualarınızı eksik etmeyin
ant2602 Ynckpgn benim kızım öncesi ve sonrası kayiplarim oldu. Üzülme rabbim zamanında verecektir. Verdiğinde bir vermediğinde bin hayır ara.
Dreamqw Ben de 5+6 dayım.Bugün kontrolde sadece yolk sac göründü.Doktor bu kese boyutuna göre bebeği görmemiz gerekiyordu dedi çok endişelendim.1 hafta sonra kontrole çağırdı.İnşallah hayırlısı ile olur🙏
Seloloo Dreamqw kese boyutunuz nedir acaba? Ben de 6 haftalığım kese var bebek yok henüz yollsac var vs demedi