Yayalin son 20 günümün bi durup bi devam eden baş ağrısıyla geçti mahvoldum ağrıdan en son hastaneye gittim yatış yapalım MR çekelim falan dediler , bu arada tansiyonum da hep düşük . İstemedim çıktım , bi parol taktılar acilde iyi geldi eve geldiğimde de su içmeme çok dikkat ettim çünkü fark ettim mi ben epey zamandır su içmiyordum düzgün idrara bile çıkmıyordum . Sonra biraz biraz kendime geldim 🥹 ama mahvoldum , çok ağrınız varsa gidin bi hastaneye bence çok geçmiş olsun ❤️🩹