Anniskoo0634 ebrununikizleri 37. Hafta da başladım gayet ideal diye düşünüyorum ama öncesinde hamilelik dönemimde 6. Aydan 8. Aya kadar yaptım bi dönem ara verdim şimdi yine başladım son düzlük 🥰