marryece doğum yapalı 4 ay olacak. İlk ay çok terliyordum sonra geçmişti. 2 haftadır yine başladı aşırı terliyorum geceleri su içinde uyanıyorum gündüz sıcakta zaten işkence gibi. Değerler ile alakalı mı yoksa emzirdiğim için mi ? sizde de böyle mi
Minik1Civciv marryece bende de öyleydi Ekim de doğum yapmama rağmen terlemem çoktu. Emzirmeden kaynaklı bence.