tuubiy İkimiz de aynıyız gün olarak canım denk geliriz belki belli olmaz :) Çok geçmiş olsun miyop için.
Bende sürekli orada bakınıyorum, doktor tanıdıkları özel odaya geçebiliyor diye biliyorum.
Para ile tutulmuyormuş özel odalar. İlk baş çok huzursuzdum ama şükür güzl yorumlar gördükçe içim rahatlıyor. Cantamı daha hazırlamadım üşengeçlikten :) acaip bitkin hissediyorm kendimi, doğum yakın gibi hissediyorum..