Kelebekkkk34 Kızlar bu ay klomen kullandım kontrole gittim çok etki etmediğini söyledi doktor. Bidahaki ay farklı ilaç veririm dedi letu daha kaliteli yapıyomuş sanırım. Klomenden gelişim görmeyip letu kullanan var mı ?
-Yasar-123 Kelebekkkk34 ben iki defa letu kullandım ikisinde de yumurtalar büyümüştu . He gebelik oluşmadı o ayrı ama
Merve2520 Kelebekkkk34 benim de büyümedi iki aydır Klomen kullanıyorum. İlk ay istenilen gelişimde değil dedi. Bu ay yine kullandım kontrole gittim yumurta gözükmüyor dedi ya erken çatladı ya da hiç büyümedi dedi. Endimetrium 15.5 gözüküyor gebelik de olabilir dedi rahim gebeliğe hazır dedi. Bu ay da böyle geçiyor bakalım adet gecikmesini bekleyeceğim. Bir daha ki ay letu verecek
Kelebekkkk34 ssnur klomen verdi günde 2 kere kullandım ama büyümedi dedi 🥹 ne güzel senin hep büyümüş
Ayseguls_baby Kelebekkkk34 klomenle de kendi kendine çatlamıştı 2 yumurtam ama tutmamıştı doktorum 2. Ay letuya geçelim klomenden daha etkili daha kaliteli yumurta yapıyor dedi letuyla 1 tane yumurtam çatladı ama kontrolde çatlayan yumurtamın çok kaliteli olduğunu söylemişti doktorum o kaliteli yumurta tuttu
Kelebekkkk34 Ayseguls_baby benim büyümedi tek büyümeyen benim sanırım 😢 aslında adetin 5. Günü başladım bugün adetin 11. Günü doktora erken değil mi dedim yinede büyümesi lazımdı dedi 1 tanesi biraz büyümüş sadece dedi
Ayseguls_baby Kelebekkkk34 senin sorunun nedir canım pcos falan var mı? Benim pcos başlangıcı vardı klomene ilk başladığım gün poliversin de başlattı doktorum inositol var içerisinde yumurta kalitesi için çok faydalı
Kelebekkkk34 Ayseguls_baby inofolic kullanıyorum canım. Pcosun bi değişiği var ben de multikistikover diye geçiyor ama ilaçları aynı veriyolar
Ayseguls_baby Kelebekkkk34 canım beslenmeni de düzenlemeni tavsiye ederim ben 2 ay ilaç tedavisinde hiç paketli gıda yememiştim letuyu 12 saatte 1 sabah 9 akşam 9 da içtim. Beslenmemin de katkısı olduğunu düşünüyorum
Kelebekkkk34 Ayseguls_baby bıraktım canım bayadır yemiyorum paketli gıda falan bayramda şeker bile yemedim ama ne yaptıysam olmadı çok üzgünüm 😢
Ayseguls_baby Kelebekkkk34 üzülme canım o geleceği zamanı bilir bol bol dua et benim de 3 sene sonra oldu 🥲
Kelebekkkk34 Merve2520 inşallah gebesindir canım 🥹🌸 ben 5 gün kullandım gelişme olmadı dedi tekrar 5 gün daha klomen verdi yani bu ay 10 gün kullanmış oldum. yarın kontrolüm var bakalım neolcak ama bidahaki ay farklı ilaç veririm dedi.
Kelebekkkk34 Merve2520 doktor bu ay umutsuz dedi bana ama yine klomen verdi anlamadım bakalım inşallah yarın güzel haber alırım gelişme olmuştur inşallah🥲