goncatayfun 20 haftalik oldum kizlar bugün doktorum baş çevresi 1 hafta geri kalmış dedi 4.33 cm baş çapı sizce haftaya kadar gelişimi düzelir mi yoksa 2 . haftaya yükselir mi gerilik çok tedirginim😢😭
gizemmm goncatayfun düzelir bence çünkü her hafta değişiyor bizim bi hafta ileriydi şu an tam haftasında bizde de bacakları iki hafta geride ama sorun değil dedi doktor Bence bekle sabret biraz
ikizannesiFilizkaradogan goncatayfun sorun olmaz düzelir canım merak etme Dr sana bakıyorum kafa yapın küçük dedi bebekki biraz büyük dedi bende babasının kafası büyük dedim ona çekmiştir dedim 😀😃