DilekH 1Nihan 9+5 im bende 3. gebeliğim. Diğerlerinden çok farklı inanılmaz halsizim mide bulantım arada oluyor ama bütün günümü etkiliyor bu da beni çok zorluyor çünkü çalışıyorum. Onun dışında bazı sevdiğim yiyeceklerden iğrendiğimi fark ettim
1Nihan DilekH oh maşallah 3. Demek benim de 5.5 yaşında kızım var ama 5. Gebeliğim ☺️ umarım sağlıkla kucağımıza alırız benimde bu gebelikte belirtilerim diğerlerine göre çok az şaşırıyorum