Merhaba kizlar sabah baslik acmistim 4 haftalik gebelikte az miktarda siyah kanama diye, once pembe sonra kahverengiydi gece siyah akmis aile hekiminin yonlendirmesiyle kadin acile gittim vajinal ultrasonla bakti daha kese bile yok, kanama da gorunmuyor falan dedi ama bana hic aciklamadi ya kanama derken neyi kastetti yani siyah kan akti sonucta acaba rahim icini mi kastetti doktor? Bu arada kesenin bu asamada gorunmeyecegini tahmin ediyordum,Ilk gebeligim olacak aile hekimindeki ebe dusuk tehdidi olabilir dedi korkuttu beni ama acildeki doktor öyle bidey demedi zaten randevun varmış polikliniğe git onlar yonlendirir vs drdi sinir oldum sanki insan gibi bilgi verse zararina olacak