Ley99 patulii ben de yedi haftalıkken duydum ama çok yüksek sesle değildi çok hafif duyuldu çizgiler çok belirsizdi doktorum normal dedi şu an çok küçük dedi ilerleyen haftalarda çok daha net duyacağız bir dahaki kontrol de dedi sizinde öyle sanırım ve karın ultrasonu
Ley99 Pembe_bulut ben de yedi haftalıkken duydum ama çok yüksek sesle değildi çok hafif duyuldu çizgiler çok belirsizdi doktorum normal dedi şu an çok küçük dedi ilerleyen haftalarda çok daha net duyacağız bir dahaki kontrol de dedi sizinde öyle sanırım karın Ultrasonu bir de
Foreverr Oğlumda 6+3 de kalp atışını dinlemiştim kızımda ise 6+4 de gözükmüştü kalp atışı ama 8+3 de fln dinlemiştim suanda 31 haftalık oldu bile 😀
Tufu2 sylm 6+4 de duyulmadı var dedi ama asla ses yoktu alttanda dinletmeye calıstı ordanda duymadım ama problem yok var dedi 2 hafta sonra gel için rahat etsın dedi gittiğimde haftasını yakalayıp 9 haftalık olmuştu ve duymuştuk çok şükür
1Nihan sylm vallahi ben 6+5 de vahimle yolla duydum bebeği bile görememiştim çok küçüktü hiç Acele etme panikleme dedemde öyle olmaz biliyorum ama haftaya duyarsın bence
patulii Ley99 bize doktor 9 haftadan önce dinletmeyi tercih etmediğini söyledi, o sebeple kalp atışını görmüştük sadece, şuan 23 haftalığım
Pembe_bulut Ley99 7 haftalıkken hiç dinletmedi bile bizim ekrandan kalbinin olduğu yer yanıp söner gibi oluyordu attığı görülüyordu. 8 de gittiğimde net duyuldu.
Ley99 Pembe_bulut çok sevindim ben de doktor ne kadar sıkıntı yok çok iyi dese de endişeleniyordum internette bazı videolarda gümgüm diye ses duyuyoruz ya demek ki normalde de böyleymiş çok küçük olduğu için çok hafif duyuldu dediğiniz gibi ekranda görüntü de belliydi