ecemmm123 merhaba ben de 9 ay önce 25 haftalık tek yumurta ikizlerimi kaybettim sezaryen ile aldılar beni derinden sarsmıştı bu durum yeni yeni toparlanıyorum ani gelişen bir şeydi. Beklemiyordum. Hiç kolay değil, aslında ne kadar aylık olduğu da mühim değil, insanın içine o analık hissiyatı düşünce kaybı en az kucağındaki bebeğin kaybı kadar acıtıyor. Şuan 6+5 hamileyim İnan içime ara ara korku düşüyor yine aynı şeyleri yaşarsam diye, sonra da diyorum ki “olumsuzu düşünüp kendine çekme, her gebelikte aynı olacak diye bir şey yok” ve akışına bırakıyorum.. relax olmaya çalışıyorum :)